Gitmek vardı aslında...arkama bakmadan ...koşarcasına gitmek...
ayaklar olduğu yerden hareketlensede...
kalmak için çırpınan yüreğim
gitme belki oda pişmandır yaptıklarından...son söylediklerinden..
ikna oldu yüreğim soğudu gitmelerim..aşk kazandı sonunda sevgi kazandı..

0 yorum: