Mevsimlerin en sevdiğim... Mevsimlerin en sevdiğim sıcaklığıda gitti seninle birlikte... sen gittikten sonra mevsimlerinde önemi kalmadı...yaz gelmiş güz gelmiş anlamsız...oysa vaktiydi şimdi seninle üşümenin sonrasında bir kadeh seni içip ısınmanın... Paylaş : Facebook Twitter Google+
0 yorum: